بعضی از دوستان همچین نوشتن مونتاژ که انگار ما تولید کنند قول پیکر اتومبیل هستیم ما پرایدمون هم بخش موتور و فنی مونتاژه و بخش قفل هم که خودمون تولید می کنیم در عرض 3 ثانیه دزدان گرامی قفل را باز می کنند و ماشین رو می برند
بعد یه مدتی همه رنگا می شه سفید و خاکستری و مشکی و نقره ای و تمام
با این قیمت بالا فکر نمی کنم سهمی بتونه از بازار بگیره مگر با حفظ کیفیت که اون هم بعیده
واقعا میبینم این تصاویر حالم میگیره ما میتونیم تانک بسازیم موشک بسازیم هواپیما طراحی کنیم و ماشین جنگی خارجی دقیق کپی برداری کنیم ولی باید این اشغال های فرانسوی بیریم تو کشور . من با واردات مخالف نیستم ولی به خدا میتونن همین شرکت های ایران خودرو وسایپا یه خودرو خوب بسازن ولی....
با صد رحمت به ال 90 این قورباغه چیه اخه ظاهر ال 90 خیلی بهتر از اینه داخلش هم که همون ال 90 است بابا اینها پیش خودشون چی فکر می کنند چرا فکر می کنند مردم ایران یک مشت هالو هستند و این ها را به خورد ملت می دهند چرا یک خودرو درست حسابی به ملت تحویل نمی دهند
شرکتهای فرانسوی هم سابقه بدی در کشور ما دارند هم محصولاتشان در دنیا محبوب نیست.
چرا با این وجود خودرو سازهای ما سراغ مارک های آلمانی و سوئدی یا حتی ایتالیایی یاژاپنی نمیروند؟چرا چسبیدن به این چین و فرانسه؟
جالبه که این همه سروصدا شد گفتن با فولکس واگن و جنرال موتورز و ... داریم مذاکره می کنیم دیگه این فرانسوی های نامرد و پیمان شکن رو به ایران راه نمی دیم آخرشم سروصداها که خوابید رفتن دوباره با فرانسه بنای شراکت رو گذاشتن ...
پروژه ال 90 روی پلت فرم رنو لوگان با 4 جور اتاق طراحی شد سدان، هاچ بک، وانت ،واستیشن. البته رنو داستر هم بعنوان یه ورژن شاسی بلند روی همون پلت فرم ساخته شد. حالا این ساندرو همون هاچ بک پروژه ال نود هست که تو اینجا خوشبختانه برعکس وانت ال 90 قراره فیس لیفت شده اش مونتاژ بشه من بعید میدونم زیر 40 تومن باشه.
یعنی خودمون نمیتوانیم یک اتاق و بدنه برای موتور ال ۹۰ طراحی و بسازیم که بخواهیم اینجوری پور سانت به رنو بدیم پس ذینفوذ همه فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی به چه دردی می خورند یک کنکور و مسابقه طراحی خودرو برگزار کنند و با طراحی هایی که میشود خودرو ساز شویم و این همه باج به خارجیها ندهیم
چی چی 43 و 700 تومن ؟ الان تو مصر اتوماتش هست چهل میلیون 500 به پول ایران ! اتوماتش !
اتومات فول آپشنش هست 43 میلیون تازه ! 47 به خاطر اتومات فابریک خود مدلش هست ؟
دوباره رفتن یه ماشین از رده خارج اوردن
این ساندور از سال 2012 از خط خارج شده مدل جدیدش اومده
نمی دونم این خودرو سازان چه علاقه ای به ماشین های از رده خارج فرانسوی دارن
با سلام
از عکسها که پیداست خودروی خود رنو نیست.داشبورد ال 90 موتور ال 90 صندلی ها ال 90 فقط میمونه اطاق.اطاقشم که چنگی به دل نمیزنه.واقعا دیگه شورشو در اوردن.اینا با این کاراشون دارن به شعور ملت توهین میکنن.
ال 90 یا رنو لوگان از ابتدا برای بازار اروپای شرقی و هند طراحی شد و قبل از ایران شرکت تاتا در هند آن را ساخت و به اروپای شرقی صادر کرد . اصلا در فرانسه و اروپای غربی اجازه تردد ندارد !
حالا سایپا و .... دارند در ایران مونتاژ میکنند و غیر از موتور که عالی است ، هیچ مشخصه به درد بخوری ندارد .
خداییش به اینم میگن ماشین . بعد اون تیبای سایپا حالا نویته پارس خودرو هست . هیچ تناسبی تو بدنش نیست . حیف سرمایه مملکت که دارن بر باد میدن این خودرو سازها
با این رونماییتون وبااین ماشینتون...بقیه ماشین 2016 رونمایی میکنن ماهم ماشین مونتاژ میکنیم اونم باچه قیمتی...
واقعا جای تاسفه...خارجیا تو دلشون به ما میخندن بااین صنعتمون...
رنو بهتر از پژو هست . ترا خدا خط تولید پراید و پژو 405 و پژو 206 پژو پارس و سمند را جمع کنید وبه جای آن تولید خودروهای خانوادگی ایمن و کم مصرف روز دنیا تولید کنید دیگر حالم از هرچه پراید و سمند و پژو بهم میخوره . براستی چه ماشین زیبایی.
متاسفاه ما ایرانیها عادت کردیم خودرو را به دو برابر قیمتهای عرضه شده در کشورهای دیگر خریداری کنیم رنو ساندرو در اروپا و کشورهای آسیایی مانند هند و چین به قیمت 7000دلار عرضه میشود ولی در ایران بقیمت 43 الی 47 میلیون فقط میتوان اظهار تاسف کرد از این وضعیت حاکم بر صنعت خودروی کشور و انحصار که در اختیار خودروسازان پرمدعای کشور است